* KENAPA ??? *

kenapa??....aku pun x tau kenapa??......
kekdg aku cam rasa pelik.......knp??
aku sendiri xtau....pelik ngan perasaan aku....pelik ngan org sekeliling........
knp??.....jawapan dia still TAK TAU......

kekdg aku suke think -ve......
aku dh cuba tuk buang sifat tu.....but still.....xboleh.....
knp??.......

kekdg aku pk.....aper yg aku nak?
aper yg aku dpt?
aper yg perlu....ape yg x.......
ntah la.....aku konpius........knp??

kenapa aku bnyk tanyer ni??
knp??
knp??....huh.....

mungkin hati aku perlukan ketenangan......
mungkin hati aku inginkan sesuatu.....
mungkin hati aku telah kehilangan sesuatu.....
mungkin.........mungkin....aku aka temui jawapan bila masa telah berlalu.......
mungkin......ia hanyalah.....mainan FIKIRAN dan PERASAAN aku.......

walau ape pun yg akan berlaku......yg pasti berlaku....dan....yg telah berlaku....ia adalah ketentuan dari YANG MAHA KUASA.......

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::