:: kawen ::

kawen??....
bukan saya yg kawen.....
juga bukan en md azhari sham yg kawin
hehehe


sebab masalah teknikal...(sebenarnyer malas nak upload gmbr dr camera ke pc...hehehe)...
so gmbr nie dah lama...
my bestfriend wedding nie dh cukup sebulan...hehehe....
ima kawin 29.4.07..
sekrang 30.5.07
hmmmm....best sangat sebab dapat jumpe membe2 lama
dah lama x jumpe diaorg sume
mcm2 cite ada...
hope dapat jumpe u all sume lagi akhir thn nie...muahahahahaha......
semalam...
nafas saya sesak..
saya bukan kene lemah jantung..
tidak juga serangan asma..
saya ok..(wpun ms kecik penah kene lelah..)
tapi kepala saya sakit....
tidak tahan...
saya bukan kene serangan sakit kepala...
ya...laci...
laci di bawah meja saya...
bau sesuatu dari bawah...
oh...tidak2...tolong2....
huhuhu...
tapi itu semalam.....sekarang??
saya sangat2 ok...
sebab laci itu pun ok
hepi nyer saya!!!
p/s: zura...ko mesti memahami...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::