~ sape punyer angkara?? ~

ngantuk....tak sabar tunggu esok....yup...esok adalah hari cuti....tapi bg sesetengah orang...esok terpaksa bekerja...huhuhu....
hari nie masuk kerja.....tapi macam xde kerja...bos nie xnak bg kerja kat kiteorg ker?...or diaorang xtau yg kiteorg dah balik cni??...hmmm..kalu ku tau...baik xyah dtg kerja...tp xleh...sape nak punch card nanti...huhu...busan la dah la keje pun x tetap....nanti nak kene pikir cari kerja lain la...xpe2...amik jela pengalaman kat mane2 yg boleh...(sedapkan ati sendiri...huhuhu...).....xsabo nak abis kontrak...boleh balik kampung...huhu....dah lama x balik umah....windu la kat budak buntat yg dh boleh blajar jalan sket2....hehehe....skrg memang boring....nanti dah betul2 start projek...silap2 aku pun kene turun padang gak...huhuhu...x suker nyer saya!!!

pagi tadi masa park kete...baru perasan...erk..asal ada calar biru tue??...sebelum nie xde pun....sape yg buat??...huh...menci....erkk...gile ni nak hangin ni.....sabo2.....eee....geram....kete tue x sampi umo sethn lg tau!!!erkkk...sape punyer angkara ni...kalu la kete tu boleh ckp kan best.....dah la adik aku pakai sebelum ni..dah ada calar2 sket.......eeee...........bnyk bersabor laaa

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::