::saya tidak suker ::

tadi naik atas jumpe cik azah..
"nanti kite ada meeting ngan pn hashimah...dia baru ganti tempat mr lee. so mybe u'll kene wat keje luar..tolong negeri selangor.."
nie la ayat yg aku x suker dgr..
"buat kerja luar"....
actually bagus blh claim...
but for me...
itu bkn masalah...
yg menjadi prob tuk buat kerja tue
(wpun sblm nie aku merungut xde keje...)
nak jumpe org....
ohhh....
kalu takat jumpe pakcik2 kedai runcit
itu bkn masalah saya
saya boleh bertutur dengan senang hati
tapi...
bile terpaksa berhadapan dengan org yg agak berbeza
itu menjadi masalah bg saya
saya suke keadaan biasa
tanpa protokol

kadang2...saya benci buat kerja nie....
tp saya perlu teruskan...
bak kata kawan saya
"ko jgn pk -ve je....amik yg +ve....ko akan dpt bnyk pengalaman"
hmmm...hope sume akan ok
but aku lg suke if aku x buat kerja luar nie...
BENCI!!!!!

thanks sesgt pada zaflinda sebab bagi kata2 semangat tuk saya...kalu harapkan kata2 dr sms tue mmg sekarang gak saya tulis surat resign....tq mc zaf....
thanks kat zura gak coz sgt2 memahami saya....huhuhu

**tengah tenangkan otak dan hati...

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::