penat...

rehat...

saya perlu berehat...



bile datang kerja...saya main game. bukan sebab saya malas untuk buat kerja...

tapi saya tidak dapat kerja apa yang perlu dibuat (untuk masa sekarang..)

saya penat sebab tiap-tiap hari terpaksa berlakon seperti buat kerja @ ada kerja...



saya main game.

kawan saya ckp "ko ni sama ngan makcik kat belakang cna.."
bagi saya kami berlainan...

dia kerja tetap...sedangkan saya kontrak
dia ada kerja...sedangkan saya tiada kerja (tunggu panggilan dari bos sebab projek baru mula)
walaupun kami berlainan umur dan nama namun kami dari kaum yang sama...iaitu hawa.....hmmmm...

p/s : penat tunggu kerja datang...(sebab itu la kerja saya)..tapi skali projek dah sampai kat tangan...opis pun saya buat macam rumah...huhu...ye ker?...

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::