~ penat & busan ~

semalam keje kire kotak..
walaupun itu bukan kerja sebenar
tapi x salah saya buat..
saya tiada kerja..

tunang saya cakap..."boleh la ilang busan"
(erk...tunang??...adakah saya dah bertunang??...**wink!!)

hari nie saya tunggu umie panggil...
ada kerja kot..
ok la dari saya main game depan pc

sebab saya tiada kerja...
saya penat..penat pura-pura buat ada kerja

last weekend saya pergi nilai
(alang2 teman huda g xam...terus g nilai)
best....dapat beli barang yg saya nak...tapi x dpt cari tali
(tali??....yer bukan tali leher...tapi tali lembu...hahahahaha....)
tapi sebab bekalan duit yg dibawa sedikit....
(siap utang ngan kak sara lg...huhuhu)
so pengajaran....dah tau nak g nilai (walaupun nak survey jek...)
sila bawa duit yg cukup...dah la tgh cuti sekolah...so brg2 bnyk murah...
next week g nilai lagi...yeah....nak beli beberapa lg brg....hehehe
(zura...ko nak ikut??)

pas g nilai...
antar kete en md azhari sham...
kak sara ckp tima kasih bebnyk...
saya pun sama...hehehe
**nanti nak ajak en md azhari g service mr. kelisa leh x?
sori pasal brek kete bunyi ek...huhuhu....
tapi...
petua dulu tetap ku pegang...
"kete mu kete ku jua....tp mr. kelisa ku...tetap jadi milik ku..."
muaahahahahahaha
jgn marah en md azhari sham...hehehe...nanti kene jual kat pasar lambak....

p/s: tak sabar tunggu ari jumaat.....itu yg paling best...sebab sabtu n ahad cuti...yeah!!!!

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::