:: 04.06.06 hehehe ::

hari isnin
hari malas untuk bekerja
hari best untuk tido
hari yg tidak ditunggu...tunggu...
huhuhu...
tapi ia tetap hari yg perlu ditempuhi..
tetap perlu pergi kerja
tetap tidak dapat tido (melainkan dh smpi waktu mlm)
ngantuk nyer saya....

tapi hari ini memberi erti pada saya
hari ini cukup setahun jagung
kekadang saya pun tidak sangka ia akan terjadi
tapi itulah suratan takdir...
berterima kasih pada YANG MAHA KUASA
kerna memberikan kami keberkatan dan kebahagian

:: sabtu ::
hari berehat di rumah sambil membuka kilang
**tq bg kak sara, huda, azu n izat kerna tlg...
cam buke kilang kertas lak...hahahaha
hari untuk menonton kartun...
yeah!!!
sabtu adalah hari yg dinantikan...
sebab kartun dia mmg best bangat...
suker2...
hari sabtu gak lepak...borak2 smpi mlm...
**cam suasana seorang ibu bercerita pada ank2 mengenai kisah nabi
** cam seorang penceramah agama memberi ceramah pada org ramai
hehehe...tq kak sara..

:: ahad ::
hari bersuker ria
hari mengabiskan duit
hari kepenatan
hari yg best!!
**tq kak sara, huda n izat...
cian korg kene ikut kiteorg jenjln....
tq2
sebab semlm berjalan...
hari nimasih terasa penat..
sempat pergi umah imah...
waa, sangat best la..
borak2 ngan pengantin yg agak baru...
hehehe

saya seronok
saya suker
saya penat
tapi sume itu berbaloi...
sekarang...
saya perlukan perancangan yg lebih teratur...
kerna saya perlu bersedia..

p/s: tq en md azhari tuk semua pelaburan anda semlm...hari nie kite bawa botol air pegi sekolah..hehehe

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::