:: lift ::

sejuk....gegegege....
semalam...
masa nak g solat kat tingkat $...saya tunggu lift...ada beberapa hamba Allah kat dalam lift tue...saya konpius...sebab lift tue tidak meunjukkan anak panah naik or turun....
naik?
a'a..naik
ok...bile saya cuba utk masuk dalam lift, tetibe lift tersebut tertutup...erk...
saya tersepit....(hahahaha...bongek punyer lift...)
saya masuk dgn muka yg slamber...
walaupun saye perasan yg si lelaki tue asik gelak je depan lift....ceh...gasak ko la...
bile abis solat....masa nak turun balik...terserempak lg...huhuhu....ampes...
tapi ku berlakon selamber....
bile balik pun terserempak lagi??....rupenyer kami sama aras....ampesss.....
saya?...sikit pun xde perasaan masa tue...sbb bnyk benda lain yg perlu saya fikir....hmmmm...mungkin juga sebab saye puasa...tiada masa tuk melayan perasaan....(ade kaitan??...hehehe)

hari nie sgt sejuk...semalam pun sama....sejuk rase cam nak beku...cam nak pakai baju berlapis-lapis....huhuhu
kalu saye dpt pakai blaus...dh lama ku pakai baju berlapis-lapis...sbbkan ayu berbaju kurung....sweater je la blh pakai...huhuhu...xpe...sok ada sehari lg...pastu leh rehat tgk kartun......kalu irfan jadi dtg ok gak.....irfan bawa cik ngah naik vios ek....hehehe...dtg laaaa...cik ngah rindu nie...huhuhu...budak buntat!
kata kawan saye...."ko nak demam kot...huhu"

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::