~ menunggu...menghitung hari ~

tetibe ingat lagu menghitung hari
memang saya tengah mengira hari...
hmmm...untuk ape??

banyak sangat....
hari nie hari jumaat....
tidak sabar untuk bercuti

saya menghitung hari cuti
saya menghitung hari weekend..
juga hari bekerja (untuk mengira berapa keuntungan yg diperolehi)
menghitung hari bile untuk dibuang ke s. alam...
(**huhuhu...xsuke...)
menghitung hari bile nak balik kg
(sbb dah lama x balik...rindu sama itu budak buntat...irfan..nanti cik ngah nak pinjam vios dr irfan leh x?..ape kata kite tukar dua nak?...irfan amik mr kelisa...cik ngah amik vios..leh??....hahahaha)
menghitung hari tuk bersuke ria
(**bile nak abis keje...erk....)
menghitung hari...bile nak hujung tahun.....

saya sedang tunggu
hati berdebar...
saya tidak suke akan bunyi itu...
saya menghitung waktu...
bile jam mehu menunjukkan pukul 5??
saya sudah tidak tahan....cepatkan la waktu...putar sepantas mungkin
tp saya pasti tidak dapat berbuat begitu...
saya hanya mampu berdoa...oh...cepatkan la waktu Ya Maha Kuasa...
tidak sabar untuk pulang...
tidak mahu mendengar bunyi itu lagi.....
setiap kali ia berbunyi....
kepala saya pasti mendongak...
telinga saya buke selebarnya...**kalah telinga gajah...
betul kata orang..
"menunggu sesuatu yg tidak pasti...amat menyiksa kan.."

p/s: tak sabar nak g nilai n jenjalan.....tak sabar nak jumpe irfan....nak curi vios irfan....hahahahha
pssstt....irfan main je kete merah yg mama beli...bagi cik ngah bawa vios ek...hahahahaha
(kalau la irfan pandai baca...mesti dia suker....muaahhhh....cik ngah cayang irfan buntat...)

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::