:: tayar ::

semalam...

saya mendapat six sense...
huhuhu...
bangun pagi dengan penuh semangat...
(**walau pun ari selasa)
panaskan enjin kete, baru siap2...
lap cermin kete...lap dpn kete..
yer...saya amat bersemangat untuk pergi kerja
tapi...
masa lap kete...
dalam hati saya terdetik
(kalu aku lap kete nie mesti something bad akan terjadi...)
mulakan doa sebelum bawa kete...
(bismillah pun memadai...)
saya keluar rumah dengan hati yg tenang...
tiba-tiba...
erk...kenapa bunyi seperti tidak pernah saya dengar...
oh...bersiap untuk berhenti...
hmmm...meletakkan kereta dengan lampu bahaya..
(langkah berjaga-jaga)
ohhh...
tayar kete pancit??
tidak mungkin!!..sebab semalam baru saya isi angin tayar...
tapi saya cuba untuk bertenang...
telefon kak sara...
msg dome (lambat ke tempat kerja)
tidak berapa lama kemudian kak sara dtg tolong...tq kak sara...tapi kami ada masalah untuk cabut injap dr kete...erk...sib baik ada abg...atau boleh dikatakan pakcik kot...yg lalu di situ dengan moto yg pancit gak
tima kasih pada abg/pakcik tersebut...
saya pergi kerja dengan dome
(langkah berjaga2...takut tayar kete wat hal lg..tq dome!)
sampai opis terserempak ngan bos...erk!!!
tapi kami cool...secool yg boleh...yer...bisa di atur...
sampai opis...buat kerja dengan tekun...sbb dh start bnyk keje..smpi ada call pun x perasan(campur sket ngan merajuk sbb x tlg...hahahaha)
sedar2 jam dh 5 lebih....br call en azhari...minta tlg tgk kete...hehehe..yeahh!!...bantuan dihulur...(kalu x merajuk kali ke2 akan terjadi..muahahahaha)
sampai umah agak lambat sbb mr dome ikut jln lain...tp elok2 je ngan en azhari smpi...hehehe...g tampal tayar kete en azhari...n then....erk...tayar kete saya tidak pancit...tidak bocor??...hmmm...pelik2....
pastu g pasar mlm..hehehe....(*psst...zura mesti ko rasa dia sengal kan..hehehe....punyer xsabo nk call ko nk bgtau duk kat bangi...hehehe)

pas balik dr pasar mlm...masa tuk tdo...penat....
hari nie mula kerja dengan semangat ari rabu
mr kelisa pun x buat hal lg...
yeahh!!!!

sakit pala....kerja..balik...tido...hidupan seharian...bile agaknyer akan berubah???

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::