:: kakak dan cat ::

ahad
ajak baba g warehouse sale
kat cheras
setelah terpengaruh ngan coretan auntie kuza
dan berjaya ajak baba
sampai sana, x ramai sgt orang
so ok la..mybe sbb dah last day
barang pun cam dah kurang
beli la sket jek mainan yg sesuai tuk cik fenny
n betul cakap auntie kuza...ada RM50 pun blh beli bnyk
mama beli 3 brg, baru RM37
so ok la
cik fenny pun sronok, baba pun srnok dpt mainan gak
hiks...

get ready..just tunggu baba jek


on da way balik
baba ajak singgah mines
dah lama giler x g sana
jalan2...pastu nak cari kasut cik fenny
elok jek dapat kasut, terus lari kuar dari kedai bata
huh...kakak...mama x bayar lagi kasut tu tau!!!
gegege...sementara baba g kejar cik fenny
mama g bayar bersama sandle cik fenny...huh
tak dapat beli selipar...sbb cik fenny dah lari
dah setel tu, mama nak makan muffin kat kenny rogers
masa on da way ke sana la cik fenny jumpe cat
dan dia tersgt la suke
*sbb ptg2 jek jln ngan baba mesti g cari cat, tp bile kat dtg dekat mula la lari lintang pukang...huhuhu*
baba ckp cik fenny cam mama...takut kucing...tp cam baba yg suke kat kucing..camno tu??


duk jauh jek dari cat tu
padahal cat tu bukan betul pun
yg best cat tu leh jalan n mata ada lampu
pastu siap gerakkan ekor n kepala
so bagi budak cam cik fenny
cat tu nmpk cam real la kan



bile budak jual tu panggil dekat
baru cik fenny duduk kat ctu
n baba pun cakap
terpaksa la beli
sib baik rm10 jek....tp mmg berbaloi-baloi la


siap tertonggek-tonggek lagi tu....nak gerak dari ctu pun lama gak
bile mama tunjuk cat tu dlm plastik...br dia nk ikut kiteorg
kalu x..duduk jek kat ctu
huh
dah tu masa jln nk g kat kete, asik tanyer cat dia
kunun nk check la kot2 cat dia tu lari
bile tunjuk mula la senyum jek
balik umah pun cbuk ngan cat tu gak...dari takut nk pegang ekor cat
smpi skrg ni dah blh pegang ekor dah...siap cium cat lagi
mama lak yg bosan...ari2 dengar meow...meow...
baba lak terpaksa la beli re-charger batery...sbb asik abis bateri jek
huhuhuhu
baba ckp ni la satu2 mainan yg murah n berbaloi tuk dibeli...

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::