:: ke ipoh n kenduri kawin zura ::

akhirnyer....setelah di rancang
berjaya gak bawa cik fenny ke ipoh
tuk kenduri kawin auntie zura n uncle mior
tahniah tuk korg!!!
gerak dari umah dalam kul 10 lebih....dah setel sume....
pastu dalam kete, baru mama igt....kasut mama???
baba ckp tinggal...huhuhu
masa tu dah kat sg.buluh kot
*gimik jek...rupenyer ada dlm bonet*
on da way tu jalan kekdg jammed gak la
pastu ujan lebat + renyai-renyai
cik fenny???
wah, sangat sronok duduk di seat depan dgn baba
sedangkn mama duk belakang
pastu bile baba brek emergency mula la dia gelongsor
risau mama
huhuhuhu
bile muka dah masam, tu tanda dah ngantuk
mama ajak tido kat belakang, x nak...tido gak la kat seat depan tu
dah sampai ipoh dalam kul 1 lebih
g paragon city hotel dlu
sebab nak mandi n siap2
mula2 xleh check in sbb sebelum kul 3
pastu baba ckp2 sket, diaorg bagi
bilik ok
cik fenny mula2 pelik...sbb br bangun tido kan..hehehe
dah siap2 sume...gerak g umah zura
sampai cna...mak aiiii
hujan lebat lakkkkk
huhuhuhuhu
sampai jek...jumpe zura jap..pastu makan

baba suap cik fenny
sebab masa ni baba dah abis makan, so baba suapkan cik fenny makan
mama lak baru je abis mkn
mula2 cik fenny makan gula2
terkejut mama bile lekat gula2 tu
mata cik fenny pun dah merah
n secara otomatik mama buang sume gula2 yg ada
huh....terkejut mama tauuuu


cik fenny nak makan sendiri


eee...eee...


yer...takde sudu, dia dah pakai tangan
tak kesah la, janji cik fenny makan
n baba pun tumpang mkn lagi skali
cik fenny punyer lama makan
sampai diaorg nk kemas pinggan n gelas pun cik fenny makan lagi
huhuhuhu

dah kenyang....ngan mama


nak turun, tp kasut tinggal dalam kete


baba cbuk nak 'berasap'
cik fenny lak cbuk nak g kat baba
aishh....
pas makan, g jumpe pengantin

congrate!!!

biru...memang ikut tema
*lawa la warna biru tu n makeup dia pun lawa zura*
borak2
jumpe mak pengantin
igt mak zura dah luper
rupenyer dia igt lagi
n mama pun igt kisah baba langgar pagar umah tu
hehehehehe
kiteorg balik hotel n rehat2

makan telur dlm bilik

cik fenny kelaparan lagi
pastu makan telur kenduri kawin
mulut dah comot
pastu suke sgt main TV
baba nak tgk dia asik off kan jek
suke sgt sakat baba tu
dah boring main ngan bearbear lak
sib baik mama bawak bearbear tu
ada la gak benda yg dia nak main
dah penat, baba marah
baru la nak tido
sedar2 dah nak magrib
uishhh...syok tdo kan
pastu siap2 nak kuar makan
call syammyto
dia kuar ngan mak dia lak
xpela....tanyer dia tempat makan yg best
syam cadangkan Restoran Laksamana Cheng Ho


cik fenny amik gambar ni
masa tunggu makanan sampai
mama nak amik gambar dia
dia lak cbuk nak amik gak
last2 dapat amik gambar baba
bukan main sronok lagi cik fenny

sedap...sedap...

muka cik fenny yang dah bosan sebab makanan x sampai gak
pastu asik pusing belakang
sebab kat sebelah tu ada kedai mamak yg letak skrin besar
tuk tengok bola
dah boring, baba bawak cik fenny jenjalan
*owhh...gmbr masa makan xde sebb kusyuk makan*
n mula2 cik fenny hirup tofu sup dia, cik fenny cakap
"cedap...cedap....sambil kepala terhangguk-hangguk"
tu tanda memang sedap la
hehehe....n mama makan dengan jaya nyer...hehehe
*thanks syam...mmg sedap*
balik hotel dah lewat
tapi cik fenny tak gak ngantuk
so aktiviti dia...

mama punyer...


pendrive mama


aiyak...


baba tgk bola, cik fenny main brg mama
yer...ntah kul brape kene paksa tido lagi
sebab katik x berapa nak besar
cik fenny kene duk atas tilam kat bawah
alasan, mama takut cik fenny jatuh katil
sebab gaya tido amat ganas
huhuhuhu
tu pun baba cakap dah brape kali jatuh tilam...
huk...anak mama...

psst: SELAMAT PENGANTIN BARU TUK ZURA & MIOR....semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat!!!!

Comments

Mrs Shyza said…
muka afni serius je menyelongkar barang ko suen...hehehe...yo yo or je...
santek zura...cuma yg aku prasan,zura makin tembam..dh lama tak jmp dia kot :D
muahahaha...dia xde benda nk main..brg aku jadi mangsa...x bg nnt dia kaco mad tgk tv

cantek2...makeup dia lembut...hehehe
shu said…
cantik kan zura..bestnye kawin2...

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::