* game *



tensen betul aku ngan game ni....huhuhuhu.....
15hb.....
aktiviti aku....chatting jek...huhuhu....pastu dah sakit pala....aku tdo......sedar2 dah magrib......mandi n then mula2 ingat nk lepak dpn tv.....tp atas desakkan bapak aku....terpaksa la aku ikut gak.....mula2 akak n adik laki aku pun xnk ikut.....tp ntah camna bapak aku pujuk...last2 dia org p gak....tinggal la adik aku yg bongsu duk sensorg.....dia xnk ikut....bapak aku pun mls nk paksa dia...hehehe.....mula2 aku pelik...sejak bile adik bongsu aku ni begitu brani duk sensorg......cit podah.....rupe2 dia dh ajak cousin aku teman....patut ler berlagak td ngan kiteorg....ampes gas tu.....gas pun x ampes cam dia.....ngeh ngeh ngeh.....untung gak aku p...mcm2 aku leh mkn.....ahhahahah...mula2 mkn nasi goreng sket......pastu mkn sosej n ikan bakar.....pastu ayam bakar lak......pastu sate.....last.....desert....hehehe.....ha....pisang n limau.....ngeh ngeh ngeh....ada org ckp aku perut besar.....bkn perut besar laaa.....tp nafsu mkn kuat....huhuhuh.......tu la...sejak bermenjak ni...aku punyer nafsu mkn kuat tuuu.....huhuhu....ni yg buat den risau ni....kang bertambah-tambah lak berat aku....ke sbb cuaca yg sentiasa sejuk.....tak pun sebab senang hati.....tp ada org tu ckp....dia kalu senang ati....dia kenyang....huh...camtu ek....dh kenyang.....tp sblm tdo sempat lak p mkn burger.....hehehehe...apa daaaa.....ermmm...xleh jadi ni....aku nk kene control mkn beb....kang x pasal2 gemok pendek...huhuhuhuhu.......
balik dr mkn.....sempat online kejap.....mak......ada org rupernyer.....hehehe.....borak kat ym sambil tunggu turn nk main game.....kuang kuang kuang......dh dpt main game......punyer la ponat aku main....sampai dh kawin2 dah game aku......tetibe xleh save.....cehhhhhhhhhhhh......hangin betul aku...benci2.....huh....sok nk boikot game ni...xnk main...huhuhu....game jahat.....xnk kawan ngan game........tensen nyer aku ngan game....dah ler ptg td pun xleh main.....pepg buta leh main ko xleh save lak....last2 aku tutup.....edit friendster...hahahahah....sambil update blog....huh....xdela sakit ati.....br puas ati ku......ermmmmm

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::