* pagi *

morning....hehehe....ari ni.....ermmmmaku mandi seawal mungkin....hahahaha.....tetibe teringat masa sek dulu....masa sek rendah....hehehe...apesal skrg aku asyik igt zamn sek je ek...huhuhuhu....mybe coz skrg ni org ckp...back to school kan...hehhehehe....

dulu.......aku liat sgt nk bangun pagi.....susah giler....siap bapak aku tarik lg tuuu.....hehehe....xpun dukung aku p bw masuk bilik ari...yer la...masa tu aku br darjah2....mane besar lg...hahahaha......tp seblm tu mak aku kene panaskan air....kang takut aku lelah lak mandi sejuk2.....dulu suke sgt kene lelah....ntah ape2 la...huhuhuhu......pg2 lg.. tu.....lepas panas air......test dulu...kang panas sgt terbakar kulit aku...hehehe.....pastu br la mak aku mandikan...waaa.....masa tu aku darjah 1 kot.....hehehe....tp bile dh darjah 2 n seterusnya....aku dh bole mandi sendiri ngan air suam2 tu...hehehe.......dh siap sume....sblm p sek...igt rambut dulu....mula2 turn akak aku.....pastu br turn aku.....hehehe.....akak aku n aku .....kalu ikat rambut mesti lain......akak ikat 1...aku ikat 2.....hehehe......pastu reben lak...warna putih,biru n hitam.....warna lain xleh...anti cikgu marah.....huhuhuhu......dh selesai tugas mak aku......bapak aku lak...hehehehe.....aku mmg x mkn masa p sek....mane x nyer.....kul 6.45....awal giler nk mkn....hehehe....bapak aku ckp....xleh p lelambt...anti jln jam...susah.....tu kalu p ngan kete la.....tp ms tu bapak aku xbeli moto lg...so mmg la kene p ngan kete kan...hahahaha.....tp lepas beli moto....tiap2 ari naik moto...huhuhu....ujan panas.....sume laa.......umah dulu pun lain dr skrg.....hehehe......yg paling aku igt bile nk guna toilet....hehehe...lawak2.......tp tu cite dulu........dh lama dah.......
skrg?......ermmm...skrg mak xyah susah2 nk panaskan air....tekan jek suis........panas la air tu....skrg?....mak xyah nk ikat rambut.....coz rambut anak dia dh pendek......hahahahah......tp bile pjg...kekdg suh gak....hehehehe.....skrg...ayah dh xyah susah nk antar anak dia p sek....sbb masing2 dh bole bw sendiri.....hehehe....dh besaq kan.......mmg la dh x sek.....hehehe....tp dulu pun kalu nk p memana.....mmg ayah aku yg bw.....tu pasal la smpi skrg aku xtau sgt jln kat kb tu....kekdg suke suki aku jek masuk jln mane....hahahahaha.......
tu la dulu n skrg......senang cite......mak n ayah dh bnyk giler korban tuk kiteorg......hehehe....so aku mmg syg giler2 kat parent aku...diaorg la segala-galanya tuk aku.....kejayaan aku ari ni...hanya tuk diaorg coz tu la harapan diaorg ........hehehe....tp tuk aku samb PHD.....erkkk.....xdpt la....xterlarat aku.....mmg ada gak niat.....tp bkn skrg la....xpe....anti kalu aku xdpt.....aku suh anak aku yg dptkan....hahahahaha.........

muah!!!!.....syg famili aku.......hehehehe......

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::