* today.... *

pg2 lg dh bangun w/pun semlm aku x cukup tdo...huhuhu....pastu perkara pertama aku buat....aku online...n then tgk result....huhuhu....sib baik awak ada...hehehe...awak cam tau2 je ek org nk check result...masa tu ler dia leh call....syukur pada Yang Maha Kuasa.....result aku x teruk cam yg aku pk....hehehehe.....lepas tau....p bgtau parent aku...hehehe.....bapak aku ckp dh ok...cuma kalu bole dia nk lg tinggi la....pastu nk suh aku samb lg....waaaa....yg ni pun x abis lg....aku dh tekad....xnk samb PHD.....xnk....tidak sama skali.....huhuhu......aku nk keje la pulok....
pastu tibe lak giliran adik aku tgk result dia...tu pun kebetulan aku dr bawah....lalu blkg dia....usha la pc tu...skali dia tgk result la....kire punyer kire...ermmmm....no komen laaa......coz lepas tu aku terperap jek kat dpn laptop dlm bilik......bile aku buke pintu jek....dengar akak aku ngan borak ngan adik....ayah pun ada sama....hehehe....ni mesti pasal result......n seperti aku jangka....ayah akan membandingkan result aku ngan adik....ha.....wpun kiteorg lain tahap....tp ayah ckp....dh sorg leh dpt....xkan yg sorg lg xleh.....ermmm....kan dh kene...tu la....akak aku ckp result adik makin turun...mmg pun....aku pun rasa cam tu.......dh tu camna nk samb degree ni.....ai.....sabo jela....aku pun xtau camna nk nasihat dia.....biaq jela akak aku yg nasihat......tp sib baik la dia x jd cam kwn dia......kesian tuuu......
aku lak......masih lg bersyukur......moga sem depan aku dpt lg baik dr sem ni.......ermm....igt sem depan kene capai target la...huhuhu....dpt ke?...well......try la buat yg terbaik...hehehe.....xnk org yg aku syg anti kecewa.....

wak.....nk adiah.....erk...leh ker?....sesuke ati aku jek ek...huhuhu...
knp kite nak pk tentang sesuatu yg belum pasti....bagaimana masalah boleh timbul?...adakah kerna keadaan?...atau diri kite sendiri.......yg pasti ia perlu di selesaikan......mmg mudah tuk berkata-kata....tetapi susah untuk melakukannya......tp belum cuba belum tahu kan?....sesuatu masalah menjadi kompleks bila ia berkaitan ngan bnyk perkara.....knp kite x pecahkan dia.....selesaikan satu persatu.....wpun ia tidak dpt diselesaikan....tp sekurang-kurangnya kite telah mencuba untuk membaiki masalah tersebut.....berfikirlah....setiap yg ditentukan ada maksud yg tertentu...kerna itu ia dipanggil TAKDIR.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::