* huhuhu *

waaa......uwaaaa....huhuhuhu......pejam celik.....pejam celik.......dh abis cuti aku kat tuk sem yg lepas......dh buke sem br.....sedey nyer....huhuhu.......dulu aku igt nk buat mcm2.....tp selama sebln aku kat kemaman membuang masa....cehhhhh........anti aku x tau la ada masa lg x nk update blog.....coz aku punyer class 3 ari jek 1 week....so selebihnyer....duk umah....dh ler kene berulang-alik dr puchong....ermmmm....sabo jela....huhuhu......
aku pelik la...apesal aku makin kuat mkn skrg ek.......duk kejap lapo.....kejap.....kejap lapo....huh....keje aku asyik mkn jek kat umoh ni.....waaaa....camna ni...apesal aku suke sgt mkn ni......ke selera aku dh dtg.....xpun coz mskan mak aku yg best.......tp sblm ni pun best gak aper.....huhuhu......ha....mybe coz cuaca skrg kot...sejuk....tu pasal la aku suke mkn.....dulu adah ada bgtau......bile sejuk....dia akan mkn bnyk sket.....ermmmm.......aku pun camtu kot......tp awak ckp bile dh blik punchong ......kalu kuat mkn gak....ermmm....something wrong laaa.......huhuhu......ke sbb aku hepi skrg ni?.....ha...x pun dh berjangkit ngan pakcik tu....huhuhu.....dia yg kuat mkn....tgk....org pun jd cam nk mkn jek........huhuhu.......tp xpela......aku akan mkn selagi aku leh mkn.....mane tau....anti aku sakit....dh xleh mkn.....dh xrasa nikmat mkn.......so masa tu xde guna aku nk mkn........ermmm...sementara deria rasa aku ni berfungsi ngan baik......elok la aku mkn bebnyk.......bersyukur la dgn aper yg aku ada hari ni.......esok lusa kite x tahu aper akan jadi kan.......setiap hari merupakan hari yg berbeza dlm hidup kite....kejadian ari ni...x sama ngan seblm nyer......x sama ngan selepasnyer......setiap hari merupakan hari br dlm hidup kite....so hargai la hidup anda.......peluang hidup kite hanya datang skali....gunakan sebaik mungkin......

tuk kuza.....hepi besday!!!!!!......hehehe...moga ko pjg umor,hepi alwaz n murah rezeki.....
tuk embun.....mane ko menyepi...kat melaka ek....

p/s: awak...jom jenjln cr pasal nk....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::