* life?? *

semlm xleh tdo....pg td pun cam x cukup tdo....huhuhu....tensen x abis lg efek dr semlm.....ermmm....kekdg aku rasa idup aku ni cam menyusahkan org jek......bkn kekdg la...mmg kot....huhuhu.....sib baik la ada org yg sudi hulurkan bantuan.....huhuhu...tgk menyusahkan idup org lagi......ermmm......

masa aku rasa tension tu....cam biasa la.....akan rasa diri ditekan-tekan....ala...cam paku tekan tu....mau pendek aku....huhuhu....thanks pada seseorg yg sudi dgr luahan perasaan aku....hahaha....suke je bebankan dia......ayat yg dia akan ckp tuk kasi aku semangat...."awak kuatkan"....mmg ler aku kuat......tp tulang aku bkn besi....leh patah gak.......kalsium pun blum tentu cukup dlm tulang aku tu.......kulit aku bkn disalut perak....daging jek..tu pun kekdg aku rasa kat tangan dh nmpk tulang.....aku manusia biasa jek...yg sering dilanda masalah sama ada yg betul atau yg aku sendiri cari...erk...ada ke aku cari....ntah la.....ermmmm.....tp xpe....wpun tulang n daging aku x kuat.....at least aku ada sket....x bnyk pun...sket jek....sket semangat yg kuat....ok la kan dr xde trus.....aku gak ada seseorg yg sanggup dengar prob aku.....wpun aku tau org tu tgh keje....nak gak aku kaco dia....hahahah....mmg tul la aku ni suke susahkan org.....

tetibe perkataan yg aku selalu sebut dulu.....skrg ni dh jarang2 sebut....n now....dh berlegar kat otak aku.....BUSAN.....ha.....fav word masa dolu2.....

sok.....nk kene p umah makcik....ada makan2 sket....ayah makcik p haji....pastu tgh ari p kenduri kawin kawan ayah.....ermmm......ptg je br ada umah kot...hehehe......tp skrg ni musim ujan ler kat cni....ni kalu wat aktiviti tdo...best giler....rutin harian ku...hehehe....

ada org tu p teluk cempedak x ajak pun...sampai ati.....cekik kang....hehehehe....ima...yani...miss u...muah....dh lama x jumpe kan....huhuhuhu....

never forget.....to the world....u are juz one person....but to one person u are the world....yeah!!!!

Comments

Shu said…
suen,
sabar ye. dlm hidup ni mmg ade masa kita perlukan bantuan org lain. and kadang2 org perlukan bantuan kita.

hidup mcm tu la kan. kadang2 kita ni bagaikan at the top of the world. kadang2, down sgt2. same la cam idup aku skrg, agak sux. tapi ape nak wat, ni la life aku. aku la yg kene pick up all the pieces and put it together.

kuat kan semangat. ko mmg bukan besi. ko ROCK!!

take care my friend.

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::