:: Al-Ikhsan JUMBO CLEARENCE SALE - Stadium Malawati Shah Alam ::

sabtu
lepas berbincang dgn baba
apa aktiviti tuk ari tu
kiteorg ke s.alam
mula2 nk tinggal kakak n adik
tp baba ckp bawa kakak je
adik tinggal
sblm tu mama ada bc kat FB
org mmg sgt2 ramai
bile smpi sana
sah...mmg ramai
sabtu xde pasar
so parking dekat sket la berbanding ahad yg ada pasar

sistem yg dia buat ok
sbb dia bg masuk sket2...so org mmg berpusu-pusu...tp kat pintu masuk je...bile kat dalam xde sesak pun
sbb dia control org masuk
dan yg best
dia dh siap buat kawasan lagi
cam tuk rege RM100 ke bawah for MEN
kawasan A
RM100 ke bawah for WOMEN n KIDS kawasan B n sebgainya
baca je banner yg dia letak
so kite akan tahu

so bile masuk dalam terus ke bhgn yg kite nak
jimat masa
lagi 1...kat dlm kawasan tu dh ada dia buat petak2 for saiz
cth cam mama kasut saiz 5...just pegi petak saiz 5...cari la kasut kat situ
tp kene ati2 gak...kot2 ada org slh letak...so better check...n try ctu gak
cam bj pun sama
dah ada S, M n sbgai nya
senang kan

Q for bayar mmg beratur pjg
kakak dah letih...so mama n kakak kuar dulu la
tggu kat luar
bg baba Q
ni masa beratur n bayar dah

kiri : tu gmbr kaunter byr...ada 25 kuanter
kanan : ni masa tunggu baba....tu la banner nyer

ni hasil rembat mama

ni baba nyer

mula2 nk cr kasut joging
ada yg berkenan...tp rege cam mhl lak *wpun dh sale...tp bg mama tetap mhl...sbb RM100++...coz bajet mmg nk cari bawah RM100*
so bile amik...letak balik...hahahah...pilih lain...pastu amik....pk2....tnya baba
baba ckp...ok gak...nnt bile nk g holiday leh pakai....*senyum je masa ni...sbb baba nk bg*
actually baba yg nk cari kasut joging...tp xde
so baba amik bj kat atas tu ngan seluar
baju tu rege dia RM110....dpt RM40 kot
seluar rege RM44...dapat RM20
kakak beli bj 1...dia pilih sendri... RM33...dapat RM16.50
nk beli kasut kakak...tp rege RM70 lepas diskaun...so cancel...hahahahaha
mama ckp kasut barbie lg murah RM39 je siap ada lampu
kasut mama RM189 dpt RM70++
total kiteorg beli RM159.....xsmpi pun rege asal sepasang kasut mama
huh...sgt syoookkkkkkk
mmg berbaloi
balik penat kaki
kakak pun

p/s : sesape yg nk wat warehouse sale or clearence sale elok ikut cara ni...sgt2 best....sistematik skit.

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::