:: DURIAN CREEPE???...again??? ::

penah cite kat SINI
tp kali ni cite pasal durian lak
hehehehe
mmg skrg tgh fenomena pasal durian crepe ni

ari tu nmpk ada org jual durian kat tepi jln
maybe dah musim kot
suh baba beli 1
baba ckp nnt dia tgk kat pasar mlm

ari ape...dah lupe
sbb cite lama
baba bawa balik sebijik durian

yummyyy

waaaaa...sgt best bau dia
RM16
janji rasa sedap
xsempat pun nk wat crepe2 ni sume
skali ngap je dah abis...hik3......
jgn ckp nk wat crepe...nk wat serawe durian pun x sempat...hahahahahaha....


Comments

Mrs Shyza said…
udah...jgn beli crepe lagi...dpt 2 bijik durian,buat sendri kulit crepe dgn cream tu..puas ati..dpt jugak dlm 15 bijik....hahaha..
rasa dia sama je,cuma cr kulit yg plg tepat la resepi dia..(wpon aku buat hodoh,tp aku puas ati..ngeeeee)
btul3....hehehehe...mad ckp mkn camtu lg sedap dr crepe2 ni....

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::