* bebas memilih *

hmmm....topik ari ni bebas memilih.......ada org ckp......pilihan ibu bapa lg tepat........dr pilihan sendiri?.....bg aku....maane2 pun xpe....janji sesuai dgn jiwa kite.....kire rasa serasi bersama la......ada org ckp......jgn memaksa seseorg tuk memilih....nnt ada sifat memberontak...mula la timbul yg ntah ape2......ada gak org ckp......berikan kebebasan memilih.....tp kene minta pendpt ibu bapa....bg aku...ape2 yg kite pilih mesti dpt restu ibu bapa....coz ape2 yg jd nnt(kite x tau masa dpn kite camna).....kat parent gak kite mengadu....kite mintak tlg.....so ape2 hal mesti rujuk pd parent...mendpt restu ibu bapa tu penting.....sekrg dh xsama cam dulu...kalu ada pun sedikit la....sekrg sume org nk bebas memilih......aku?....hehehe...mane2 pun xkesah....janji serasi bersama.....uik...asal aku melalut topik ni pepg ni.....hehehehe.....

huh.....ari ni aku asa irfan tu sakit perot kot...dr td asyik nangis jek...cian dia aku tgk.....pg ni gak aku call lec...coz semlm janji ngan aku nk send letter tu...tp smpi skrg aku xdpt...skali lec call aku blik la....br je nk bg msg kat dia...hehehehe.......hmmmmm....mintak2 la aku dpt setelkan survey 2.semlm gak eja, cteh n kengkwn seclass aku dh konvo...yer ah diaorg msuk awal dr aku dh konvo....huhuhu......ida un dh konvo...bestnyer....huhuhu..tp aku xdpt dtg...huhuhu......sedey la...tp nk wat camna survey aku lg penting maaa....huhuhu.....

adios!!!

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::