* SAHABAT II *

PERSAHABATAN ADALAH ANUGERAH ALLAH S.W.T
YANG KADANG-KADANG MEMBUAT KITA
TERTAWA
MENANGIS
MENERIMA
MEMBERI
DAN YANG PALING PENTING
IA BUAT KITA
MENGHARGAI SESEORANG...........

ermmm........saya suka juga kata-kata ini.

semalam saya berjumpa dengan sahabat masa sekolah dulu. saya terpaksa pinjam kereta bapak saya(kerna kereta saya*sebenarnya kereta bapak saya juga...tapi dah macam kereta saya* ada di bangi.) saya pun tidak sangka bapak saya akan izinkan saya bawa kereta bapak saya tu.best sangat sebab dapat borak-borak dengan sahabat saya.walaupun hari tu saya puasa....sempat saya berbuka puasa di kedai makan.kemudian baru saya hantar sahabat saya pulang kerumah masing-masing.saya sampai rumah sudah pukul 8.30 lebih....wpun mata saya sukar untuk melihat jarak pada waktu malam...tapi kerna ingin berjumpa dengan sahabat2 saya......tetibe masa saya menjadi ok.hehehehe.


wit mieza.....


wit zaf n ilah...

bestnya.....rasa tak puas je dapat jumpa mereka.banyak cerita.....macam-macam bahan yang ada dibincangkan....biasala...bila lama tidak jumpa.......rindu pada mereka.kalau boleh ingin berjumpa lagi................

persahabatan yang terjalin semenjak zaman sekolah lagi....pelbagai suka duka kami tempuhi bersama.....pelbagai kenangan yang sering ada dalam ingatan masing2..........

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::