* hari-hari yg tension....... *

erm.....beberapa ari lepas....aku mengalami tekanan jiwa dan perasaan tp aku bkn gila.....cuma tertekan dengan tesis aku.......3 hari berturut-turut aku jumpa penyelia....susah giler......mula2 aku present hari selasa....tp cancel coz penyelia aku ada clas....n then hari rabu.....tp tetibe dia bgtau tajuk aku ssh nk dpt data dari spital....takut nnt aku dpt buat separuh jln jek...lg ssh...pastu dia suh aku tukar tajuk n then present ptg tu pukul 2.30ptg.....dh ler masa tu pukul 10.30....aku ada ms beberapa jam je tuk buat soalan soal selidik n bc jurnal n cr jurnal coz aku xde lg bhn pasal tajuk br...keseluruhan nya aku kene mula blik dr 0.......mane aku x rasa nk pecah kepala.......so ari rabu tu, dlm kul 2 aku g bilik dia jumpe dia bgtau aku xleh nk present today(hari rabu) coz aku x cukup bhn n segala2 la......so ari rabu tu sepjg ari aku duk kat lib...smpi la bestfriend aku bg msg ckp nk jumpe coz nk pas resume kat aku.....erm....mula2 igt nk jumpe kejap jek....tp coz aku dh lm xjumpe dia.....lama bangat borak...sbb aku xmkn lg dr pg.....dia nk blanje aku mkn....yeahhh!!!!......best2....ehehehe...kebetulan gak bhn2 yg aku cr dh agak2 cukup....aku pun bla dr lib...p mkn ngan dia kat shell....hehehe....borak2...best ape....bnyk benda leh borak coz lm xjumpe...mcm2 cite ada....hehehehe...ko tetap sesengal dulu la pakcik...hehehe...tp ape2 pun aku doakan kebahagiaan bestfriend aku ni sama la cam dia doakan tuk aku...n thanks atas nasihat ko tu...cam abg bg nasihat kat adik jek.....dh ler siap msg tunang aku mintak izin nk kluaq ngan aku tu......sib baik ko xlupa kwn wpun kite dh ada tujuan masing2......
semlm ari khamis....aku berjaya present...n aku pun xsangka aku leh siapkan soklan survey dlm masa sehari jek...tetibe kagum kat diri sendiri.....tp ada beberapa benda aku nk kene baiki coz aku xleh guna DMAIC coz benda tu amik masa lama.....nnt x siap laktesis aku...igt nk jumpe lec ari ni...nk tanyer nk pakai FMEA or just teruskan dengan DMAIC but x buat improve n control...hmmmm...xpe la...janji dh setel present...cuma nnt nk kumpul data jela...n nk blik umah...hehehe.....dh slmt present....tetibe zura call....waa...semlm kiteorg g pesta konvo.
konvo dulu dan skrg dh berbeza.......dh xsama cam dulu....aku rasa dulu lg best....tp pesta konvo gak la memberi aku sejarah....hahahahaha.......pesta konvo 2005 konvokesyen ke 33...hehehe......ada kenangan tersirat tu....kalu x sbb konvo aku rasa xde la cam skrg ni....hmmm....tu la setiap yg berlaku ada hikmah nyer......tetibe aku terpk ape akan jd tuk konvo thn depan??....sejarah lain lak ke?....hmmmm...wait n see jela nnt....hehehe.....

kekdg aku terpk ape yg hati aku inginkan?...sama dengan fikiran aku?...atau berbeza.....hati....sukar tuk ku mengerti...wpun dh 24thn kite bersama.....ada waktunya....kenangan yg ingin aku lupekan...tetibe bermain di fikiran.....knp....hati tidak mempunyai kata2....knp harus ku fikirkan perkara itu....adakah fikiran tidak memaham hati aku?.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::