* sejuk *

saya sejuk
saya sejuk sebab saya berada di library.......
saya terpaksa...sebab mencari jurnal...huhuhu....
saya lapar....sebab saya puasa ganti....argh....sabar-sabar.....
saya sejuk...maka saya mengantuk.....sudah beberapa hari saya terlebih tidur....hehehehehe....

esok.....
esok..MERDEKA....
esok saya keluar.....seperti biasa hari-hari cuti sebegini adalah hari yang ditunggu-tunggu untuk saya keluar dari rumah...(itu pun sekiranya tunang saya ada dekat dengan saya....kalau tak...saya keluar dengan rakan-rakan)

semalam......saya hanya duduk di rumah...menghabiskan masa dengan rutin harian saya
iaitu..TIDUR......

sehari sebelum semalam.....28hb ogos 2006
hari siti dan datuk k kawin.....
hari di mana rancangan ina dan mawi.....
tapi saya bukan nak bercerita mengenai mereka.....
kerana idup mereka tidak ada kene mengena dengan hidup saya
saya tidak perlu untuk mengetahui apa-apa mengenai mereka....
mereka tidak penting untuk hidup saya....
hari tersebut....adalah hari kami balik ke kl...
setelah 2 minggu lebih saya di kelantan.....
akhirnya saya balik semula ke bangi....huh....dengan tunang ku ter cuk....(hahahahaha...cuk jgn marah ek...)
semasa di hentian RnR....saya berasa kagum dengan sau couple......makan MC D.....wpun kami hanya makan nasi goreng+ayam goreng+keropok lekor+timun+air oren (tapi sedap...yum...yum)....saya bertambah kagum bila sang kumbang pemimpin tangan sang bunga.....waaa......saya kagum...kerana umur couple tersebut dalam lingkungan 50an - 60an.....itu yang saya kagum...cinta mereka masih kuat seperti kami yang belum lagi berkawin......saya harap perhubungan kami juga akan jadi seperti itu.....hari itu....kami berkelah di RnR.....bak kata ayah ku..."save duit"...mmg pun....kami sampai di bangi dalam pukul 9mlm...8jam perjalanan....sungguh memenatkan...kesian kat cuk terpaksa drive jauh2.....saya penat sangat.....tapi cuk saya lagi penat....ermmmm..........

29hb.....
sesuatu kejadian yang tidak disangka terjadi.....hanya saya, cuk dan keluarga sahaja yang tahu(ops....dan juga makcik di depan klinik).....tapi malam itu sempat lagi beli hadian untuk irfan.....mesti irfan seronok dapat tidur dengan lena.........

pssttt: cuk......thanks ek coz sanggup dtg dr ganu blik sesama....cian dia ponat....nnt leh wat lg...hehehehe......toche2....

SELAMAT HARI MERDEKA!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::