* bertanya pada hati *

smlm baby dh blik umah......
smlm.....dah pk nama tuk baby....
muhammad asyraff zaqwan
smlm....baby tdo ngan nenek dia.....


zzz.....


cak

ermm.....

bertanya aku pada hati.......
hidup?.....kenapa sukar?.....hidup perlu gembira....
gembirakah hati?......

bertanya aku pada hati......
masa?......adakah masa sentiasa cukup?.....atau aku yang kekurangan atau kelebihan masa.....
adakah aku yang salah?

bertanya aku pada hati......
inikah keputusan nya.....
inikah yg aku inginkan selama ini
ini.....ini adalah takdir.....atau aku sendiri yg tentukan takdir ku?...

bertanya aku pada hati......
hati......ape yg sebenarnya berlaku?
hati.....adakah kau puas?
hati.....gembira kah kau?.....sedih kah kau?....

hati aku bertanya pada fikiran.........
hanya fikiran yg dapat membantu......
walaupun fikiran mempunyai jawapan.....namun mulut sukar untuk meluahkan kata-kata......
knp?......kerna hati mengawal mulut untuk berbicara.....maka......
AKU HANYA MAMPU TERMENUNG..............

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::