* new born baby.... *

hmmm....sejak aku blik ni berulang kali gak g husm tu.....coz akak aku nk bersalin laa.....yeah....akhirnya tanggal 3hb ogos 2006.....uik....(ari ni la beb)....waaa...aku dh dpt title baru beb......auntie...muahahaha.....bak kata zura...nnt ko jgn western lak....hehehe...lek2....ank buah aku nnt panggil aku kak jek...(ok x zura??).....hmmm....si bdk ni lahir.....(coz mak dia...merangkap akak aku xtau lg nk letk nama aper....so skrg dia xde nama....no name beb...)....lahir kul 4.50 pg.....huh....seblm subuh beb...aku tgh nyenyak tdo tu....hehehe...sesudah subuh lepas antar adik aku...kiteorg trus g spital...(parent aku xsabo nk tgk cucu dia beb....biasak ah...cucu 1st....).....sampai jek....(sib baik akak aku dh duk dlm bilik persendirian....selesa sket....) waaaa....dlm otak aku....kluaq jugak bdk ni...igt x nk kluaq dah...sian akak aku berhari-hari tanggung sakit.....ni dr cite akak aku n abg fadzhil(abg ipor aku laa).....bdk ni bile kluaq jek.....terus kencing...huh...pantas....patut ler xsabo2 nk kluaq ek.....dah tu...stakat maghrib td(sblm aku blik)....dh msuk 4kali tu berak...huh...trus tul....dah ler...sket2 lapo...sib baik la dia x nangis sepjg ms....tp mlm ni xtau la kan camna.....dah ler....xnk org balut...huh....tdo tgn n kangkang...truk tul la...ni msti ikut mak bapak dia la ni...ish....ish...ish....nama sapo la tu.....hehehehe......seharian gak aku duk kat cna...hehehe...dlm ati...bile ko nk besar ek...nnt leh teman aku g jenjln....hahahahah....tinggi cita2 aku tu.....hehehe...
best x dpt ank buah....best...best bangat.....best sbb nnt aku leh memain ngan dia.....hehehe.....aku mula2 igt akak aku dh ada nama tuk anak dia...tp rupe2 nye idak...huh...camna ni.....adik aku lak yg duk cbuk pilih nama.....so aper patut aku panggil dak kecik ni?...hmmm.....kang aku panggil mohd adif.....ada lak dari dunia br tu dtg...hahahahahaha....aduh....huhuhu...ape2 pun xkesah la....janji nnt nama dia best maksud....hmmm.....welcome 2 da world!!!......yaaa.....eh lupe nk bgtau....ank sedara aku yg 1st ni boy....huh...nnt ada geng la adik aku.....mak aku la org yg paling hepi coz dpt cucu lelaki coz dia mmg nk sgt lelaki....hehehehe.....aku?....aiman xkesah.....janji sume okeh.....n akak aku pun slmat...amin.......muahhhh!!!...tuk ashraf.(nama sambilan coz akak aku xtau nk letak nama ape.....)....ngeh...ngeh...ngeh...

Comments

Popular posts from this blog

:: SHOPPING - TILE MURAH ::

:: HOME - SURVEY - HOUSES OF LIGHTING PUCHONG ::

:: Tewah - Tempah Langsir for Living ::