* saya seorang pemalas *

saya di suruh update blog....kenapa?...mungkin kerna sudah beberapa hari saya tiada cerita baru tuk ditaip di blog.......ermmm....atas usaha adah menyuruh saya update blog...maka saya update.....hehehe.....bukan saya buzy.....tapi saya lazy....hahahahaha......itu la masalah saya dari dulu lagi.....saya memang pemalas.....tapi wpun saya seorg pemalas.....saya dah dapat genggam degree......itula...berkat kemalasan saya selama ini.....hehehehe......sekarang saya malas lagi.....saya malas untuk update blog....untuk siapkan bab 1 dan 2 walaupun date line dah tinggal beberapa hari lagi....tetibe fikiran saya terbayang suasana lib di TSL.....kan bagus sekiranya saya di bangi......bila saya malas...saya boleh pegi TSL....surf internet mencari jurnal online......tapi saya di rumah....saya hanya mampu mencari artikel sahaja....sudah nasib saya.........kalau boleh saya ingin cepat2 habiskan bab 1 dan 2....tapi seperti saya katakan tadi....sifat malas masih berkuasa dari sifat rajin....maka ia masih lagi tertangguh.....ermmm....mungkin malam ini saya akan buat bab 1......itu pun sekiranya sifat rajin saya berkuasa....tapi biasanya sifat berchatting dan bermain game akan berkuasa pada waktu malam.......mungkin saya perlukan tekanan......walaupun sekarang saya sudah cukup tertekan dengan soalan survey.......tapi ia belum cukup kuat untuk membuatkan saya tertekan siapkan bab 1 dan 2 tesis saya.......

p/s: tima kasih tuk semua kawan2 saya yang telah mengisi borang survey saya..kerjasama anda amat saya hargai......hanya Allah S.W.T sahaja yg dapat membalas jasa anda semua.....thanks again.....

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::