* sakit bahu *

huhuhu....bahu aku still lg sakit.....knp??....aku pun xtau....huhuhu.......dh 2 ari aku blik umah...tesis x gak setel...puan x bg pun surat. camna ni....huhuhu.....ni aku rasa tertekan cam paku tekan ni...huhuhu....dh ler bahu sakit.....nk taip pun lmbt....nk tulis....erkk....aku kidal...hehehe......skali skala balik best la lepak umah....rasa cam xnk blik bangi lg dh...nk duk umah jela.......yum...yum....erk....aku xmkn lg la....hehehehe.....lapo2.....ari tu jumpe dak junior...x roomate....dia ckp aku makin berisi...yer la tgh senang ati.....erkkk....senang ek....ssh beb.....aku rasa cam tension giler.....

org ckp......blajar lg bagus dr keje...aku???...........hmmmmm no komen.....bg aku dua2 ada kelebihan n kekurg....aku pun xleh nk omen sgt pasal keje (sbb aku xde pengalaman keje melainkan praktikal jek...hehehe)....bg aku...blajaq....ada masa best...ada ms x best...yg best bile....:
*leb bangun lmbt g class
*leh ponteng class
*leh antar asmnt sesuke ati
*leh kluaq tgk wyg...g shopping...jnl2......(ms org tgh cbuk keje)
*leh bt sesuke ati la.....waa....best2.......tension??...mesti la ada.....

#tension bile asgmt x leh nk buat...xleh nk siapkan ikut due date...(tu yg lmbt antar)
#bile nk exam(aku kan suke study last minute.....tu yg kene mrh tu...suke wat keje last minute....huhuu)
#bile kene present.......benci2......aku cukup benci....nnt aku rasa cam lec....dr2....sume gelakkan aku wpun diaorg xmcm tu....kire aku jela yg perasan...hahahahahah
#bile xde duit......uwaaaaa....dulu ada ptptn....skrg ada PAMA jek....huhuhuhu...sib baik la ada org tu tlg2 sket2...erkkk...sket ke...bnyk la gak...thanks ek.....muahhh!!!
#tension......ermmm....tension.......bile tertekan....(leh ke camni...lantak la...aku yg taip...blh jek)

hmmmm...tu la serba sedikit....tp kalu keje pun ada gak tension dia...cam cuk aku tu...hahahahaha(jgn mrh cuk...nnt kene jual.....psstt.....agak2....ada org nk beli x??...;))...)....dia ckp...keje biasa la maaa...ari2 tension...(oooo....itu mcm ek)....hmmm.....tp dia ck still lg leh control la....coz kite yg buat kerja...bkn kerja yg buat kite........lgpun...kalu kite suke ngan keje tu...no hal la beb......yg penting...masing2 epi....yeahhhh!!!....

chaiyok2....huhuhu.....smlm fiendship day....so tuk miza, zaf, zura, ima, bad, kuza, adah, dira, zam, kuwe, zidot, kak yus, kak nor, kak sara, mer n sume2 kengkwn aku ....(xlarat beb nk sebut sume org)....moga2 sume epi....n friendship 4 ever my friends........muah!!!!......(sape xsyg kwn beb....bak kata zura....tanpa kwn...kite sepi......)

xlupe gak tuk tunang aku......hepi friendship day !!!!!......chaiyok2.....nnt nk blik bgtau ek.....(pakcik ni suke sgt g ganu.....pastu blik....ckp ganu.....meme doh....hahahahahahah)

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::