* panas *

hari ini saya panas
semalam pun saya panas
ke sebab sekarang ni musim panas
saya pun tidak pasti
bilik saya panas
kenapa?
saya tidak pasti
tilam saya pun panas
mungkin sebab laptop di atas tilam, maka tilam saya panas
hp saya pun panas
mungkin sebab saya sedang cas hp (coz tadi 'gayut' tak hingat....tp bukan gayut macam monyet)kenapa semua rasa panas?
tapi saya bernasib baik sebab hati saya tidak panas
kalau hati saya panas, maka badan saya panas
kalau badan panas mesti parent saya ingat saya demam(nanti mesti kene pegi klinik....buzzz....saya x suke g klinik) dan nanti mesti tunang saya pun risau
saya tetap rasa panas
dapat tidur ke malam ni?
sebab saya tidak suka tidur dalam bilik yang panas, tiba-tiba hati saya rasa sejuk
mata saya memandang pada satu sudut (ini sudah bagus...)
ya...saya berada dalam bilik adik saya (sebab bilik saya di ambil oleh kakak saya...huhuhu)
bilik adik saya ada aircorn.....jadi malam ini saya tidak panas
saya boleh menggunakan pemanas itu...yeyeyeye.....(hati saya sangat gembira)
saya boleh tidur dengan lena
selamat malam semua.....zzzzzzzz

psssttt : cara penulisan saya sudah berjangkit dengan cik zura....;))

Comments

Popular posts from this blog

:: MELAKA - PERUBATAN TRADISIONAL BATU KARANG @ DURIAN TUNGGAL ::

:: SHOPPING - TILE MURAH @ KAJANG ::

:: SHOPPING - TILE MURAH ::